U kunt hier een retourzending formulier downloaden: Klik hier.

Verzenden

Kunststof-gevel.nl verstuurt alle bestellingen onder de 30 kg met bestemming Nederland via PostNL of GLS met Track & Trace code. Wanneer u de betaling reeds via onze website heeft voldaan zullen wij de bestelling zo spoedig mogelijk verzenden. Heeft u een ‘Mijn Pakket’ account bij PostNL dan kunt u zelfs aangeven waar en wanneer u het pakket bezorgd wenst te krijgen.

Bestellingen tot 30 kg met bestemming landen binnen de Europese Unie worden ook met PostNL of GLS verzonden. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht, afhankelijk van het gewicht van het pakket. Een overzicht van deze bijkomende kosten wordt getoond tijdens het bestelproces. Bestellingen met bestemming landen binnen de Europese Unie worden in de meeste gevallen binnen 3 tot 7 werkdagen bezorgd.

Bestellingen boven de 30 kg met bestemming Nederland alsmede landen binnen en buiten de Europese Unie worden verzonden via een nader te bepalen transporteur. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van het gewicht en de afmetingen van de order. Een overzicht van deze bijkomende kosten wordt getoond tijdens het bestelproces. Na ontvangst van de betaling houden wij u op de hoogte van de status van de verzending van uw bestelling. Bestellingen boven de 30 kg met bestemming Nederland worden in de meeste gevallen binnen 3 tot 5 werkdagen bezorgd. Bestellingen boven de 30 kg met bestemming landen binnen de Europese Unie worden in de meeste gevallen binnen 3 tot 7 werkdagen bezorgd. Bestellingen boven de 30 kg met bestemming landen buiten de Europese Unie worden in de meeste gevallen binnen 5 tot 10 werkdagen bezorgd.

Van elke bestelling ontvangt u een orderbevestiging en een verzendbevestiging op het door u opgegeven e-mail adres. Als u een Track & Trace code ontvangt (dit hangt af van de ingeschakelde transporteur) kunt u uw bestelling volgen vanaf het moment dat de zending voorgemeld wordt bij de desbetreffende transporteur tot aan het moment van bezorging.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

*Retourvoorwaarden voor ophalen vrachtwagen:

• Retourvrachtkosten €85,- excl. BTW.
• 12% handlingskosten over het totale
retourbedrag.
• Alle materialen dienen droog, danwel
binnen opgeslagen te zijn geweest.
• Enkel volle verpakkingen.
• Goederen dienen verpakt te zijn.

Niet retour:
• Wonderboard, Dutchplank, ThomDeck en Milyt. • Sandwichpanelen en plaatmateriaal.
• Producten met een houdbaarheidsdatum.
• Chemische producten.
• Maatwerk en/of speciaal bestelde artikelen.
• Beschadigde verpakking.
• Boventallige aantallen.
• Retouren ouder dan 2 weken na factuurdatum.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] . Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

U kunt hier een retourzending formulier downloaden: Klik hier.